51

TEST nr 39: Energy Fitness Klub, ul. Grochowska 170A, 04-001 Warszawa-Praga Płd

energy fitness siłownia2Co jak co – na Grochowie klubów fitness nie brakuje! My odwiedziłyśmy już większość z nich, ale okazało się, że jest jeszcze jeden istotny klub, którego nie zrecenzowałyśmy (a byłyśmy tam tam już kiedyś, więc co nieco już widziałyśmy o klubie) :) Tak więc, tym razem, postanowiłyśmy przetestować dla Was klub należący do sieci Energy. Z ową siecią miałyśmy już do czynienia nie raz, więc znamy standard i specyfikę Energy. Na Grochowie niby nic nowego… stylistyka typowa dla sieci, jednak klika rzeczy nas zadziwiło!

DOJAZD I LOKALIZACJA

Klub położony jest w dogodnym miejscu komunikacyjnym – obok przystanek tramwajowy (linia 9 i 24) oraz autobusowy (143). Przed klubem parking tylko na kilka samochodów, ale na okolicznych uliczkach dość łatwo znaleźć miejsce parkingowe.energy tabelka grochowska

RECEPCJA I PIERWSZE WRAŻENIE

Bardzo miła dziewczyna na recepcji. Nie oprowadza, ale wskazuje co, gdzie się znajduje oraz pożycza nam gumkę do włosów! Taka „pierdoła”, ale jednak czasami ratuje cały trening (btw czy ktoś wyobraża sobie ciężki trening z rozpuszczonymi, długimi włosami??? Masakra). Na recepcji można nabyć nie tylko batony energetyczne i wodę, ale także przyrządzony koktajl białkowy, olej do smażenia i… skarpetki! :)

energy fitness siłownia3SALA FITNESS I ZAJĘCIA FITNESS

Ajajajaja nie zaczęło się dla nas zbyt dobrze. Przyjechałyśmy pół godziny przed zajęciami PUMP (sztangi) i niestety okazało się, że na zajęcia obowiązują zapisy! Takiej informacji nie było jednak na stronie internetowej klubu! No dobra, po wpisaniu się na listę rezerwową i wyrażeniu chęci uczestniczenia w zajęciach – czekamy… 5 min przed zajęciami okazuje się, że może sala fitness, trening, Grochówsię zmieścimy! Wchodzimy więc na salę, a tam totalne zaskoczenie. Mimo że to niedziela rano sala zajęta po brzegi! Fakt, że sala jest niewielka, do tego każda osoba ze stepem, sztangą i matą trochę tego miejsca zajmuje. Postanawiamy jednak wcisnąć się gdzieś między ćwiczących. Ha! Udało się. Było dość ciasno, ale czego nie robi się dla treningu i dla testu :) W trakcie zajęć – fajna atmosfera. Instruktorka do większości dziewczyn mówi po imieniu (widać, że zgrana grupa), pyta kto jest pierwszy raz na zajęciach, objaśnia kolejne ćwiczenia i koryguje błędy w trakcie zajęć. Niestety, podczas wykonywania różnych ćwiczeń było dość ciasno, to trochę utrudniało ćwiczenia, jednak dziewczyny bardzo wyrozumiałe, chętne do pomocy i do ciągłego przesuwania się, tak by dla każdego starczyło miejsca.sztangi, pump, zajęcia fitness

Na plus także wyposażenie sali fitness – oprócz standardowych kilkunastu stepów,piłek, mat i sztang, także 5 kg ciężarki, bosu, klocki i rollery.

rollen, maszyna, masaż, fitnessW klubie jest jeszcze mała salka, w której odbywają się wyłącznie zajęcia indoor cycling (16 rowerów) oraz salka rollen, w której znajdują się dwa urządzenia do masażu. W trakcie naszej wizyty jeden rollen nie działał i to podobno nie nowość. Klienci narzekali na ciągłe awarie sprzętu oraz na popsute prysznice! Za to miłą atmosferę (recepcja, zajęcia) wyczułyśmy nie tylko my. Słyszałyśmy opinie, że akurat to w klubie jest na wysokim poziomie. Profesjonalna i miła kadra oraz życzliwi klienci! Ekstra! :D cardio, fitness, siłownia

GRAFIK

Tutaj, jak zawsze w Energy, wszystko nawet lepiej niż dobrze. Zajęcia w sobotę rano? Proszę bardzo! Niedziela po południu? No problem! Grafik zajęć wypełniony dość szczelnie przez 7 dni w tygodniu. W tygodniu zajęcia rozpoczynają się o 8.15 i trwają do 22.30.

energy fitness siłowniaSIŁOWNIA

Dość dobrze wyposażona, aczkolwiek sprzętu nie jest bardzo dużo. W godzinach szczytu zdarzają się przestoje… Ze sprzętu cardio: bieżni 7 szt, 9 rowerków, 3 orbitreki, 2 wiosła, 2 schody. Sprzętu siłowego też nie ma mega dużo: znajdziemy tu ławki, zestaw wolnych ciężarów oraz maszyny do ćwiczeń izolowanych (po jednej sztuce – przywodziciele, odwodziciele, dwugłowy, czworogłowy). Do tego trochę dodatkowego sprzętu, jak bosu, deska do ćwiczeń równowagi, skakanki, itp.szatnia, fitness Grochów, Energy

SZATNIA

Niestety troszkę tu ponuro i ciemno. Niby czysto, ale jednak wrażenie brudu potęgowane jest przez ciemne pomieszczenie. Szafek znajdziemy tu ok. 70 sztuk, ale niestety bardzo mało miejsca do siedzenia :( Dziwna też suszarka do włosów – przypomina typowo basenową suszarkę. Niestety długie włosy wymagają bardzo długiego czasu suszenia takim sprzętem…W szatni jest także wejście do sauny.

W klubie znajdziemy też solarium.

siłownia, Energy GrochówGODZINY OTWARCIA

Klub otwarty w pon.- pt 6:30-23:00, a w sob.-ndz. 9:00-20:00.

CENNIK

Koszt miesięcznego karnetu OPEN (siłownia + fitness) to 300 zł (sic!). Niestety to dość drogo, zwłaszcza, że klub nie należy (ani nie wygląda) do oferty premium. Oprócz standardowej siłowni, zajęć fitness i treningów personalnych, żadnych innych dodatkowych atrakcji, które uzasadniałyby tę cenę. Wejście jednorazowe to z kolei koszt 40 zł. Też sporo. Klub na szczęście oferuje także porady dietetyczne (80 zł) oraz różne zniżki: np. dla studentów 10%, dla seniorów 20% oraz 10% zniżki przy zakupie drugiego abonamentu (posiadając już jeden wykupiony). Ale, ale…. do powyższych cen należy doliczyć jednorazową opłatę członkowską + wyrobienie karty magnetycznej (50 zł). sztanga, piłki, fitness, Energy GrochówObecnie jednak w klubie można skorzystać z dobrej promocji – 99 zł za miesięczny karnet! To dobra cena :)

Klub akceptuje karty typu Multisport.

Do klubu na pewno warto wrócić na naprawdę fajne zajęcia, odbywające się w miłej atmosferze. Niestety ścisk oraz ceny (bez okazjonalnych promocji) nie zachęcają. Jeżeli ktoś ma tu blisko – na pewno warto, jeżeli jednak miałybyśmy dojeżdżać z innego krańca Warszawy na pewno znalazły byśmy coś lepszego. Dajemy więc 4.

Energy Fitness Club