TEST NR 41: Pure Jatomi Fitness Zodiak, ul. Widok 26, 00-023 Warszawa

fitness, pure, test, klub, WarszawaTo drugi klub w samym sercu miasta, jaki udało nam się ostatnio przetestować. Jak mówiłyśmy, w centrum Warszawy, konkurencja między klubami fitness, jest ogromna. Można, więc przebierać, kręcić nosem i wybrzydzać :P A co! W końcu to siłownia dla klienta, a nie klient dla siłowni. Ma być idealnie, tak aby motywacja rosła do 100% :)

Tym razem, nietypowo, zaczniemy od wejściówki. Na www Jatomi przeczytałyśmy, że można on-line wygenerować darmowe zaproszenie do klubu! No to skorzystałyśmy. Wypełniłyśmy formularz i po chwili dostałyśmy sms z kodem aktywacyjnym. Niestety minusem darmowej wejściówki jest brak możliwości zapisu na zajęcia fitness. Wchodzisz do klubu i nie masz gwarancji, że starczy dla Ciebie miejsca. No ale ok, coś za coś.

 

DOJAZD

Świetna lokalizacja, więc i dojazd super :) Dobrze skomunikowane miejsce, stąd też dojazd własnym samochodem siłownia, fitness, klub, pureodradzamy. Dookoła parkometry, a parkingu klubowego nie ma.

 

PIERWSZE WRAŻENIE

Dosyć pozytywne. Zero problemów z akceptacją wygenerowanych wejściówek. Dostałyśmy specjalne bransoletki i zostałyśmy oprowadzone po klubie przez… specjalistkę ds obsługi klienta! To pierwszy moment kiedy czujesz, że jesteś w dużej sieciówce z mechanizmami korporacyjnymi.

 

SZATNIA

siłownia, fitness, klub, pureW porównaniu z innymi klubami, szatnie Pura są dość duże (wyłączając Gravitan – tam szatnia była ogromna). Z dodatkowych profitów w szatni dostępne suszarki, prostownica, deska do prasowania i żelazko, mleczko do demakijażu, płatki kosmetyczne, szampon, odżywka i żel pod prysznic. Fajnie, bo nie trzeba tego ze sobą dźwigać. Może warto by było dodać do tego darmowe ręczniki i wodę z Holmesa? Wtedy już serio na trening można by spakować się w małą torebkę :P Oczywiście, to wyłącznie dodatek do treningu, udogodnienie, które warto wyszczególnić :)

Do tego za szatnią – sauna, kilka pryszniców i toalety.

 

W szatni – śmieszna sytuacja, a przynajmniej lekko zaskakująca dla nas. Rozmawiałyśmy nt zajęć i klubu ogólnie z napotkaną dziewczyną. Ta, na widok zabieranych przez nas na salę fitness ręczników, skwitowała „po co wam ręczniki? Tam jest ślisko i ręczniki są niepotrzebne….”. Hmm wtf? Ok, nawet jeżeli się ślizgają po czymś tam, to siłownia, fitness, klub, pureprzecież to minimum higieny, jaką możemy sobie zapewnić na sali. Maty często są przepocone i nafaszerowane cudzymi bakteriami…To nie koniec dziwnych, niecodziennych sytuacji w tym klubie :)

 

SALA FITNESS i GRAFIK

Nie mała, ale widziałyśmy znacznie większe. Klima działająca, sprzęt audio także, dodatkowo wiatraki na suficie. Przed każdymi zajęciami należy przyłożyć swoją opaskę do czytników umieszczonych w sali, aby zarejestrować swoją obecność na zajęciach.

Trafiłyśmy na zastępstwo, ale nie zawiodłyśmy się. Bardzo fajne zajęcia ze sztangami.

siłownia, fitness, klub, pureZ dziwnych sytuacji: osoby, które dawały baaaardzo wyraźnie znać nowej instruktorce, że nie są do końca zadowolone z zastępstwa, że standardowo wyglądają one inaczej (a jest coś takiego jak standard zajęć fitness?). Wiadomo, że każdy instruktor przychodzi ze swoją ulubioną muzyką i choreografią. Żaden nie powtórzy idealnie zajęć koleżanki/kolegi „po fachu”. No cóż, chyba nie każdy to rozumie… Instruktorka grzecznie, aczkolwiek dosadnie to wytłumaczyła :) Brawo!Drażnią nas takie sytuacje, bo dziewczyna naprawdę się starała, zajęcia były dość intensywne, a jeżeli komuś było za mało, za lekko, za słabo – wystarczyło założyć większy ciężar na gryf! I po kłopocie. Do tego Pan, który mimo dwukrotnej prośby instruktorki nie był w stanie przestawić swojego stepu (z szerszego na wąski bok)….

 

Wracając do szczegółów technicznych sali – obecne filary, który mogą trochę przeszkadzać, chociaż na całesiłownia, fitness, klub, pureszczęście są po bokach sali. Za to sporo sprzętu – rowerki do indoor cyclingu, maty do jogi i zwykłe, duże piłki, ciężarki, liny TRX, stepy.

W tygodniu zajęcia rozpoczynają się o 8 rano, a kończą ok. 22. W weekendy 4-5 pozycji w grafiku. Zajęcia bardzo różne – pilates, joga, zdrowy kręgosłup, a także warrior, fit ball, pure pump czy ABT.

 

SIŁOWNIA

Powierzchnia nie jest imponująca, ale zagęszczenie sprzętu już tak. Maszyny firmy Matrix, z możliwością podłączenia smartfona i z nawiewem. Spora strefa do treningu funkcjonalnego i dodatkowa do stretchingu/ćwiczeń na macie. W strefie cardio 6 rowerków, 6 ergometrów, 2 steppery, 16 rowerów do cyclingu. 13 bieżni, 9 orbitreków.

siłonia, fitness, klubW ramach pierwszej wizyty mogłyśmy bezpłatnie wykonać analizę składu ciała. Co dziwne, maszyna nie pokazywała widełek z prawidłowymi parametrami, stąd też instruktor kazał nam w necie, w domu sprawdzić sobie wyniki :) Z urządzenia na stałe można korzystać w trakcie treningów.

 

CENNIK

Ceny nie są wygórowane, chociaż nie są też najniższe. Karnet OPEN na miesiąc do wszystkich klubów Pure w całej Polsce to koszt 165 zł, 4 miesiące – 159, a 12 miesięcy – 145 zł. Do tego należy doliczyć 49 zł wpisowego. Oczywiście wymagane zawarcie umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Za 50 zł można sobie zafundować prywatną szafkę :)

 

Klub otwarty jest 24h/dobę – to niewątpliwie duża zaleta. W klubie funkcjonuje też kawiarenka internetowa oraz udostępniono wi-fi.

 

Czy wrócimy? Hmm, gdybyśmy faktycznie chodziły stale do jednego klubu i mieszkały w pobliżu, to może i tak :)

Dajemy 5.